Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2018 05:36 - Cristiano Ronaldo 2017 års gjennomgang
Автор: vm2018fotballgenser Категория: Спорт   
Прочетен: 126 Коментари: 0 Гласове:
0



 Cristiano Ronaldo 2017 еrs hшst er full, minneverdig. I lшpet av еret hjalp portugisiske Cristiano Ronaldo Real Madrid med 5 trofeer i La Liga, Champions League, European Super Cup, Spansk Super Bowl og World Football Club Cup. Pе en personlig mеte hшstet Cristiano Ronaldo ogsе UEFA beste spillere, The Best FIFA Men’s Player og Ballon d’Or. The Fotballdrakter Barn Supporters gratulerte ham med hans prestasjoner. Det kan sies at Cristiano Ronaldo 2017 er et fantastisk еr.

Nylig, Cristiano Ronaldo i sin hjemby Madeira i en hшyde pе medieintervjuet, gjennomgang av 2017 av den жren oppnеdd, beklager Cristiano Ronaldo: «Fra mange nivеer er 2017 еr et utrolig еr. Ser tilbake om еrene, fra dagene da Jeg spilte fotball pе Madeira, alle de жrene jeg har fеtt i dag. Jeg vil takke Gud for е gi meg talentet, samtidig som jeg har betalt ekstraordinжr innsats for е bli dagens beste Cristiano Ronaldo. Men uten hjelp og stшtte av sе mange mennesker, ville jeg ikke ha oppnеdd dagens resultater. » Selvfшlgelig bekreftet Billige Ronaldo Fotballdrakt Barn fansen dette ogsе. Imidlertid gеr ikke 2017 bra for Cristiano Ronaldo. I fjor var Cristiano Ronaldo plaget av skattesaker.

Nе er Cristiano Ronaldo fotballspiller som har det stшrste antallet fans pе det sosiale nettverket. Pе Twitter, Facebook og INS har Cristiano Ronaldo totalt 300 millioner fans. For е stшtte sine fans, sa Cristiano Ronaldo: «Takk spesielt, det er deres stшtte og oppmuntring, sе jeg har jobbet hardt, fremtiden vil jeg gjшre mitt beste for е overvinne enhver utfordring.» Vеr nettside holder ogsе et шyeblikk med de siste nyhetene, ogsе tilgjengelig for Fotballdrakt Barn med navn for kjшp online service, og stшtte rask levering over hele verden! Klikk pе linken for flere detaljer.

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vm2018fotballgenser
Категория: Спорт
Прочетен: 5815
Постинги: 8
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930